FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه : نوسانات روحی ​​و افسردگی

جمعه 25 بهمن 1392
ن : lafee

FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه : نوسانات روحی ​​و افسردگی

FSGS در مرحله 4، مرحله نارسایی کلیه : نوسانات روحی ​​و افسردگی

FSGS ، یک اختلال کلیوی برجسته توسط زخم در گلومرول . همانطور که بیماری پیشرفت می کند، ناراحتی مانند نوسان خلق و خو و افسردگی ممکن است رخ دهد ، در اینجا، ما این شرایط را در مرحله 4 نارسایی کلیه معرفی :

علل نوسان خلق و خو و افسردگی برای FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه

به طور کلی، افراد مبتلا به FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه ممکن است پروتئین در ادرار ، هماچوری ، فشار خون بالا ، ادم ، و غیره رنج میبرند برای کنترل شرایط ، برخی از پزشکان ممکن است افراد مبتلا به برخی از داروهای استروئید نشان می دهد . خوشبختانه، این داروها در واقع نقش در کاهش علائم ، با این حال ، استفاده طولانی مدت از درمان استروئید به سیستم آدرنال را تحت تاثیر قرار داده و منجر به برخی از عوارض جانبی ، به عنوان مثال ، نوسانات خلقی، افسردگی ، ماه به شکل صورت و غیره.

علاوه بر این، میزان بالای عود این اختلال ممکن است بیماران مبتلا به بزرگ بار روانی را ، و این یکی دیگر از علت نوسان خلق و خو و افسردگی است.

برخی از درمانهای موثر برای FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد؟

برای درمان FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه به طور موثر ، هسته از درمان باید در ترمیم ساختارهای کلیه مجروح و بازگرداندن عملکرد کلیه تمرکز می کنند.

راستش صحبت کردن ، یک درمان به تازگی ایجاد شده به نام داغ فشرده سازی درمانی می تواند مانند یک انتخاب خوب است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و درمان پزشکی پیشرفته.

با بهبود گردش خون ، پاسخ ضد التهاب ، ضد انعقاد، ارائه مواد فعال برای کلیه بیمار ، عملکرد کلیه خواهد شد افزایش یافته است و چی اصلی ترمیم ، که می تواند با در نظر گرفتن دارو به سادگی غربی نمی تواند انجام شود.

علاوه بر این ، این درمان طبیعی هیچ عوارض جانبی به بدن ایجاد نمی کند. اگر بیمار احساس بی حوصله ، آنها همچنین می توانند به برخی از موسیقی گوش دادن به خود را شل کنید. با در نظر گرفتن درمان زود هنگام ، کیفیت زندگی را بهبود بخشید خواهد شد و دیالیز اجتناب شود.

اگر شما اتفاق می افتد فرد مبتلا به FSGS در مرحله 4 نارسایی کلیه و می خوام برای دریافت اطلاعات بیشتر ، لطفا با ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com . و ما همیشه در اینجا برای کمک به .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.